Сьогоднішній день приніс нам нові заняття зі спільними
електронними документами. Ми їх створювали, завантажували, надавали спільний
доступ за допомогою Google-диска. Переглядали та обговорювали презентацію про
авторське право. Дуже зацікавила стаття про те, як можна визначити, чи
учнівська робота написана усвідомлена дитиною, чи скопійована з якогось
джерела. Я задумався над тим, чи варто задавати учням написання рефератів, якщо
вони просто списані з Інтернету. Новою для була інформація про критичне оцінювання
сайтів. Я розумію, що цьому треба навчити учнів, і самому варто відрізняти
корисні сайти від непотрібних. Ще раз переконався, що Інтернет – це чудовий
інструмент для співпраці. Я оцінив он-лайн опитування. Це було цікавим. Я
дізнався багато нового про використання сервісів Web 2.0 для співпраці у навчанні моїх учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар